Umów się do serwisu

Zadbaj o swoje auto

Dlaczego autoryzowany serwis?

  • Najwyższa jakość usług
  • Gwarancja i ustalona cena
  • Oryginalny program serwisowy Volvo
  • Oryginalne części zamienne
  • Dożywotnia gwarancja na części
  • Wykwalifikowani mechanicy
  • Darmowa aktualizacja map i oprogramowania

Serwis

Zadbaj o dobry klimat w swoim Volvo
Teraz Volvo on Call to Volvo Cars App. Umów się do serwisu na aktywację. Usługa darmowa przy okazji przeglądu
Umów się na przegląd okresowy
Jeśli Twoje Volvo ma 4 lata lub więcej, możesz cieszyć się najwyższym standardem serwisu i skorzystać z wyjątkowych ofert: do 30% na wybrane, oryginalne części zamienne i do 50% na usługę serwisową.
Zadbaj o swoje i innych bezpieczeństwo.
Więcej › Jeżeli wyrazi Pan/Pani zgodę, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez administratora - Volvo Car Poland sp. z o.o., Warszawa (02-884), ul. Puławska 558/560 (VCP), na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo. Informujemy, że: podanie danych jest dobrowolne, może Pan/Pani w każdej chwili wycofać zgodę (w tym przy użyciu danych kontaktowych administratora lub inspektora ochrony danych), wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem, z inspektorem ochrony danych VCP może się Pan/Pani skontaktować przy użyciu adresu mailowego: globdpo@volvocars.com, odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz VCP, w tym: dostawcy usług marketingowych i IT, autoryzowani dealerzy Volvo, podmioty z grupy kapitałowej Volvo oraz partnerzy oferujący produkty Volvo Car Financial Services (np. kredyty, leasingi i ubezpieczenia), dane osobowe będą przechowywane nie dłużej niż przez 30 lat, przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przeniesienia (wniosek o realizację tych uprawnień można złożyć pod adresem: https://www.volvocars.com/pl/forms/subject-rights-request-form), a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane również w formie profilowania online i profilowania społecznościowego, które będzie polegało na zbieraniu i agregowaniu Pana/Pani danych w celu stworzenia profilu klienta i przedstawiania materiałów reklamowych i ofert lepiej dostosowanych do Pana/Pani potrzeb. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych w sieci Volvo zamieściliśmy na stronie: https://www.volvocars.com/pl/footer/polityka-prywatnosci Mniej ‹
Więcej › Wyrażam zgodę na prowadzenie przez Volvo Car Poland sp. z o.o. (ul. Puławska 558/560, 02-884 Warszawa), lub na jej zlecenie marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo, poprzez kontakt głosowy na podany przeze mnie numer telefonu, w tym przy użyciu automatycznych systemów wywołujących. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana (w tym przy użyciu danych kontaktowych wskazanych powyżej lub w wiadomości e-mail wysłanej na adres inspektora ochrony danych: globdpo@volvocars.com). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych w celach marketingowych znajdziesz w powyższej klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych lub na stronie https://www.volvocars.com/pl/footer/polityka-prywatnosci. Mniej ‹
Więcej › Wyrażam zgodę na prowadzenie przez Volvo Car Poland sp. z o.o. (ul. Puławska 558/560, 02-884 Warszawa) lub na jej zlecenie marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo, poprzez przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności za pomocą poczty elektronicznej, a także za pomocą wiadomości SMS, na podany przeze mnie adres e-mail lub numer telefonu komórkowego. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana (w tym przy użyciu danych kontaktowych wskazanych powyżej lub w wiadomości e-mail wysłanej na adres inspektora ochrony danych: globdpo@volvocars.com). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych w celach marketingowych znajdziesz w powyższej klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych lub na stronie https://www.volvocars.com/pl/footer/polityka-prywatnosci. Mniej ‹

* Dane konieczne do podania w celu umożliwienia kontaktu i przedstawienia oferty, przy czym spośród danych: numer telefonu i adres e-mail wystarczy podanie tylko jednej z tych danych wraz z zaznaczeniem odpowiedniej zgody poniżej (druga zgoda jest zgodą na kontakt telefoniczny, zaś trzecia zgoda jest zgodą na kontakt mailowy). Pierwsza z poniższych zgód jest konieczna do zaznaczenia w celu umożliwienia kontaktu i przedstawienia oferty, niezależnie od tego, czy podany zostanie numer telefonu czy adres e-mail.

Dealer VOLVO CAR WROCŁAW-BIELANY otrzymał twoją wiadomość

Wszystko poszło zgodnie z planem. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin

Lista usług

  • Volvo Cars App

    Teraz Volvo on Call nazywa się Volvo Cars App. Jest najprostszym i intuicyjnym systemem komunikacji z asystentami Volvo i narzędziem, które pozwala Ci na zdalne sterowanie samochodem. Gdziekolwiek się on znajduje.

    Teraz przedłużenie tej usługi dostaniesz w prezencie, wykonując przegląd w Autoryzowanym Serwisie Volvo. Dowiedz się więcej.

  • Polestar

    Optymalizacja oprogramowania stworzona przez Polestar dotyczy 6 kluczowych obszarów wpływających na zmaksymalizowanie przyjemności z prowadzenia samochodu i przenoszących wrażenia z jazdy na zupełnie nowy poziom. Dowiedz się więcej o optymalizacji Polestar.

  • Serwis pełen korzyści

    Dla nas każde Volvo jest tak samo ważne. Dlatego przygotowaliśmy ofertę specjalną dla używanych modeli. Skorzystaj z niej teraz i zyskaj na naprawie i wymianie części. Pamiętaj, że wizyta w Autoryzowanym Serwisie to gwarancja najwyższej jakości obsługi i zawsze oryginalnych części. Dowiedz się więcej. 

  • Dożywotnia gwarancja na części

    Dzięki Dożywotniej Gwarancji na Części, części zamontowane w Twoim Volvo objęte są gwarancją na wady materiałowe i montażowe przez cały okres, w którym pozostajesz właścicielem samochodu. Używanie oryginalnych części Volvo jest gwarancją bezpieczeństwa i prawidłowego funkcjonowania samochodu. Dowiedz się więcej.

  • Door to door

    W Volvo nasi Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego uruchomiliśmy serwis Door to Door za 1zł. Zadzwoń do swojego serwisu lub wypełnij formularz i ustal dogodny termin przekazania samochodu, a my zajmiemy się resztą. Pojazd po naprawie lub przeglądzie otrzymasz umyty i bezpieczny do dalszej drogi.

  • Volvo Cars Exchange System

    Wszystkie części regenerowane fabrycznie spełniają te same normy jakościowe i są objęte taką samą gwarancją jak nowe, oryginalne części Volvo. Dowiedz się więcej.

  • Niezawodność na lata

    By odczuwać jakość i komfort jazdy taką, jak podczas pierwszej podróży Twoim Volvo, trzeba cyklicznie dbać o serwis samochodu. Zobacz, o czym powinieneś pamiętać.

  • Serwis klimatyzacji

    Czy chcesz mieć pewność, że wewnątrz samochodu zawsze oddychasz idealnie czystym powietrzem? Musisz wiedzieć, iż praca systemu klimatyzacji w Twoim Volvo i jego skuteczność mogą z czasem ulegać stopniowemu osłabieniu. Ma na to wpływ kilka czynników, a konsekwencje zmian możesz zauważyć dopiero, gdy system nagle w ogóle przestaje utrzymywać temperaturę. Zlecając serwisowi Volvo regularną kontrolę swojej klimatyzacji, unikniesz zbędnych problemów. Dowiedz się więcej.

  • Karta Stałego Klienta

       

     

    Karta Stałego Klienta – to program lojalnościowy dla klientów serwisu Volvo Car Wrocław-Bielany, który umożliwia korzystanie ze zniżek na usługi serwisowe oraz części. Do programu może przystąpić każdy klient, który wykonuje przeglądy w naszym serwisie oraz zakupił samochód nowy lub używany w naszych salonach:

    • Volvo Car Wrocław-Bielany
    • Inter-Car Opole

     

    REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWO-RABATOWEGO

    (KARTA STAŁEGO KLIENTA)
    1.05.2021 r.

     

    Postanowienia ogólne

    1. Organizatorem programu KARTA STAŁEGO KLIENTA jest Inter-Car Silesia Sp. z o.o. z siedzibą w Rudzie Śląskiej, ul. Szyb Barbary 3, NIP: 6482331430, Oddział Bielany Wrocławskie, Autoryzowany Dealer Volvo, ul. Wrocławska 1, 55-040 Bielany Wrocławskie.
    2. Placówką realizującą program jest serwis Volvo Car Wrocław-Bielany, ul. Wrocławska 1, 55-040 Bielany Wrocławskie.
    3. Przystąpienie do programu jest dobrowolne.
    4. Otrzymanie karty i udział w programie są bezpłatne.

    Warunki otrzymania karty

    1. Warunkiem przystąpienia do programu jest akceptacja regulaminu oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych Uczestnika oraz gromadzenie ich w bazie stałych klientów przez złożenie podpisu na formularzu zgłoszeniowym.
    2. Kartę może otrzymać klient dokonujący zakupu samochodu nowego lub używanego Volvo w Inter-Car Wrocław-Bielany.
    3. Regulamin określa zasady udziału w programie.
    4. Do programu może przystąpić klient, który dokonał zakupu samochodu przed wdrożeniem programu.
    5. Każda karta zostanie zarejestrowana w bazie stałych klientów zgodnie numerem identyfikacyjnym. umieszczonym na karcie. Do każdego uczestnika jest przypisany indywidualny numer i stanowi podstawę jego identyfikacji.

    Zasady Programu

    1. Karta upoważnia do zniżek na usługi i towary oferowane w serwisie Volvo Car Wrocław-Bielany.
    2. Rabaty są opublikowane na stronie internetowej dealera w zakładce Karta Stałego Klienta.
    3. Z programu są wyłączone naprawy blacharsko-lakiernicze oraz transakcje rozliczane z towarzystwami ubezpieczeniowymi.
    4. Program rabatowy ma zastosowanie tylko w przypadku regularnego wykonywania przeglądów w serwisie organizatora.
    5. Realizacja rabatów jest możliwa po okazaniu karty lub po potwierdzeniu uczestnictwa w programie przed rozpoczęciem transakcji.
    6. Zgubienie karty nie powoduje skreślenia z listy stałych klientów oraz nie powoduje utraty rabatów. Za wydanie nowej karty Organizator może naliczyć dodatkowe opłaty.
    7. Uczestnik programu może w każdym momencie zrezygnować z  uczestnictwa w programie składając stosowny wniosek. Organizator zobowiązuje się w ciągu 14 dni od złożenia rezygnacji usunąć dane klienta z bazy danych dealera.
    8. Organizator zastrzega sobie prawo do odmowy uczestnictwa w programie według własnego uznania podmiotom, które nie dopełniły wszystkich warunków opisanych w niniejszym regulaminie.

    Rabaty

    1. Karta Stałego Klienta upoważnia do rabatów na następujące towary i usługi: części zamienne, akcesoria i naprawy serwisowe, przez które rozumie się całkowity koszt usługi naprawczej wykonanej w serwisie Volvo Car Wrocław-Bielany.
    2. Rabaty nie łączą się z kampaniami promocyjnymi prowadzonymi przez Volvo Car Poland.

     

    Wiek pojazdu Rabat na części Rabat na usługi serwisowe
    1, 2, 3 6% 10%
    4 10% 20%
    5 15% 30%
    6 i więcej 20%* 40%

    *nie dotyczy wszystkich grup części

      

    Postanowienia końcowe

    1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. O wszelkich zmianach Uczestnicy zostaną poinformowani w siedzibie Organizatora lub na stronie internetowej w zakładce Karta Stałego Klienta.
    2. Program obowiązuje przez czas nieokreślony. Organizator zastrzega sobie prawo do jego zakończenia w dowolnym momencie bez podania przyczyny.
    3. Uczestnicy programu mogą zgłaszać swoje uwagi lub pytania do programu na adres: serwis@intercar.dealervolvo.pl.
    4. W przypadku naruszenia umowy przez Uczestnika programu Karta Stałego Klienta karta może zostać zablokowana a Uczestnik programu może zostać z niego wykreślony.
    5. Regulamin wchodzi w życie 1 maja 2021 roku.

     

     

    Umów się na przegląd i skorzystaj: serwis@intercar.dealervolvo.pl

    Więcej informacji udzielą doradcy serwisowi:

    Marcin Żechałko T: 71 722 10 25
    Wojciech Bulanda T: 71 722 10 24
    Karol Bubel T: 71 722 10 23

Zapraszamy