Karta Stałego Klienta – to program lojalnościowy dla klientów serwisu Volvo Car Wrocław-Bielany, który umożliwia korzystanie ze zniżek na usługi serwisowe oraz części. Do programu może przystąpić każdy klient, który wykonuje przeglądy w naszym serwisie oraz zakupił samochód nowy lub używany w naszym salonie Volvo Car Wrocław-Bielany
REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWO-RABATOWEGO (KARTA STAŁEGO KLIENTA) 1.05.2021 r.
Postanowienia ogólne
Organizatorem programu KARTA STAŁEGO KLIENTA jest Inter-Car Silesia Sp. z o.o. z siedzibą w Rudzie Śląskiej, ul. Szyb Barbary 3, NIP: 6482331430, Oddział Bielany Wrocławskie, Autoryzowany Dealer Volvo, ul. Wrocławska 1, 55-040 Bielany Wrocławskie.
Placówką realizującą program jest serwis Volvo Car Wrocław-Bielany, ul. Wrocławska 1, 55-040 Bielany Wrocławskie.
Przystąpienie do programu jest dobrowolne.
Otrzymanie karty i udział w programie są bezpłatne.
Warunki otrzymania karty
Warunkiem przystąpienia do programu jest akceptacja regulaminu oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych Uczestnika oraz gromadzenie ich w bazie stałych klientów przez złożenie podpisu na formularzu zgłoszeniowym.
Kartę może otrzymać klient dokonujący zakupu samochodu nowego lub używanego Volvo w Inter-Car Wrocław-Bielany.
Regulamin określa zasady udziału w programie.
Do programu może przystąpić klient, który dokonał zakupu samochodu przed wdrożeniem programu.
Każda karta zostanie zarejestrowana w bazie stałych klientów zgodnie numerem identyfikacyjnym. umieszczonym na karcie. Do każdego uczestnika jest przypisany indywidualny numer i stanowi podstawę jego identyfikacji.
Zasady Programu
Karta upoważnia do zniżek na usługi i towary oferowane w serwisie Volvo Car Wrocław-Bielany.
Rabaty są opublikowane na stronie internetowej dealera w zakładce Karta Stałego Klienta.
Z programu są wyłączone naprawy blacharsko-lakiernicze oraz transakcje rozliczane z towarzystwami ubezpieczeniowymi.
Program rabatowy ma zastosowanie tylko w przypadku regularnego wykonywania przeglądów w serwisie organizatora.
Realizacja rabatów jest możliwa po okazaniu karty lub po potwierdzeniu uczestnictwa w programie przed rozpoczęciem transakcji.
Zgubienie karty nie powoduje skreślenia z listy stałych klientów oraz nie powoduje utraty rabatów. Za wydanie nowej karty Organizator może naliczyć dodatkowe opłaty.
Uczestnik programu może w każdym momencie zrezygnować z uczestnictwa w programie składając stosowny wniosek. Organizator zobowiązuje się w ciągu 14 dni od złożenia rezygnacji usunąć dane klienta z bazy danych dealera.
Organizator zastrzega sobie prawo do odmowy uczestnictwa w programie według własnego uznania podmiotom, które nie dopełniły wszystkich warunków opisanych w niniejszym regulaminie.
Rabaty
Karta Stałego Klienta upoważnia do rabatów na następujące towary i usługi: części zamienne, akcesoria i naprawy serwisowe, przez które rozumie się całkowity koszt usługi naprawczej wykonanej w serwisie Volvo Car Wrocław-Bielany.
Rabaty nie łączą się z kampaniami promocyjnymi prowadzonymi przez Volvo Car Poland.
Wiek pojazdu Rabat na części Rabat na usługi serwisowe
1, 2, 3 6% 10%
4 10% 20%
5 15% 30%
6 i więcej 20%* 40%
*nie dotyczy wszystkich grup części
Postanowienia końcowe
Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. O wszelkich zmianach Uczestnicy zostaną poinformowani w siedzibie Organizatora lub na stronie internetowej w zakładce Karta Stałego Klienta.
Program obowiązuje przez czas nieokreślony. Organizator zastrzega sobie prawo do jego zakończenia w dowolnym momencie bez podania przyczyny.
Uczestnicy programu mogą zgłaszać swoje uwagi lub pytania do programu na adres: serwis@intercar.dealervolvo.pl.
W przypadku naruszenia umowy przez Uczestnika programu Karta Stałego Klienta karta może zostać zablokowana a Uczestnik programu może zostać z niego wykreślony.
Regulamin wchodzi w życie 1 maja 2021 roku.
Umów się na przegląd i skorzystaj: serwis@intercar.dealervolvo.pl
Więcej informacji udzielą doradcy serwisowi:
Marcin Żechałko T: 71 722 10 25
Wojciech Bulanda T: 71 722 10 24
Karol Bubel T: 71 722 10 23