Wymiana szyb w Volvo

Gwarancja bezpieczeństwa

Dlaczego warto wymienić szyby w Autoryzowanym Serwisie?

Wielu kierowców sądzi, iż wymiana szyby czołowej może być wykonana w dowolnym miejscu. Poniżej dowiesz się, czemu należy skorzystać z Autoryzowanego Serwisu oraz co można dzięki niemu zyskać.

Przednia szyba w Twoim Volvo to kluczowy element systemów bezpieczeństwa

To na przedniej szybie są umieszczone czujniki zaawansowanych systemów, które nieustannie obserwują drogę. Uszkodzenie, nawet niewielkie, może zakłócić ich działanie – prowadząc do błędnej oceny sytuacji i niewłaściwej reakcji. Dlatego idealny stan szyby jest absolutnie kluczowy dla Twojego bezpieczeństwa.

5 powodów, dlaczego wymiana szyby w Autoryzowanym Serwisie Volvo to najlepsza decyzja:

Pewne działanie systemów ADAS

Twoje Volvo wykorzystuje kamery i czujniki umieszczone na szybie do działania blisko 20 systemów wspomagania kierowcy (ADAS). Po każdej wymianie, tylko w ASO przeprowadzamy obowiązkową, precyzyjną kalibrację tych systemów. Bez niej, Twoje auto może błędnie interpretować odległości, linie na jezdni czy znaki drogowe.

Oryginalna szyba Volvo

Gwarantuje idealną przejrzystość i brak zniekształceń obrazu z wyświetlacza przeziernego (HUD). Posiada również filtry UV, które chronią wnętrze i zapewniają optymalną wydajność klimatyzacji.

Uniknięcie kar i skutków prawnych

Jazda z pękniętą szybą grozi mandatem i zatrzymaniem dowodu rejestracyjnego. Koszt wymiany w ASO często może być pokryty z Twojej polisy Autocasco. Pomożemy Ci w załatwieniu formalności.

Pełna wytrzymałość konstrukcji

Przednia szyba odpowiada za nawet 30% sztywności strukturalnej nadwozia. W przypadku kolizji, oryginalna, prawidłowo wklejona szyba przenosi siły, chroniąc pasażerów.

Dożywotnia gwarancja na usługę

Jesteśmy pewni jakości naszych części i pracy. Dlatego na każdą wymianę szyby w Autoryzowanym Serwisie Volvo otrzymujesz dożywotnią gwarancję.

Masz uszkodzoną szybę? Zobacz, co dalej!

Czy potrzebna jest wymiana, czy wystarczy naprawa? Pomocna grafika rozwieje Twoje wątpliwości.

  • Strefa zielona - uszkodzenia szyby mogą zostać naprawione, jeśli nie są większe niż 2,5 cm.
  • Strefa zółta - uszkodzenia szyby mogą zostać naprawione, jeśli nie są większe niż 1,5 cm.
  • Strefa czerwona - uszkodzenia szyby bezpośrednio na linii wzroku kierowcy, w pobliżu dachu lub słupków nie mogą być naprawiane. Wymieniamy wówczas całą szybę.
Nie znalazłeś wymarzonego auta? Napisz do nas lub zadzwoń 71 722 10 00

Zapytaj o szczegóły

Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).

Więcej › Jeżeli wyrazi Pan/Pani zgodę, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez administratora - Volvo Car Poland sp. z o.o., Warszawa (02-884), ul. Puławska 558/560 (VCP), na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo. Informujemy, że: podanie danych jest dobrowolne, może Pan/Pani w każdej chwili wycofać zgodę (w tym przy użyciu danych kontaktowych administratora lub inspektora ochrony danych), wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem, z inspektorem ochrony danych VCP może się Pan/Pani skontaktować przy użyciu adresu mailowego: globdpo@volvocars.com, odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz VCP, w tym: dostawcy usług marketingowych i IT, autoryzowani dealerzy Volvo, podmioty z grupy kapitałowej Volvo oraz partnerzy oferujący produkty Volvo Car Financial Services (np. kredyty, leasingi i ubezpieczenia), dane osobowe będą przechowywane nie dłużej niż przez 30 lat, przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przeniesienia (wniosek o realizację tych uprawnień można złożyć pod adresem: https://www.volvocars.com/pl/subject-rights-request-form), a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane również w formie profilowania online i profilowania społecznościowego, które będzie polegało na zbieraniu i agregowaniu Pana/Pani danych w celu stworzenia profilu klienta i przedstawiania materiałów reklamowych i ofert lepiej dostosowanych do Pana/Pani potrzeb. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych w sieci Volvo zamieściliśmy na stronie: polityka prywatności Mniej ‹
Więcej › Wyrażam zgodę na prowadzenie przez Volvo Car Poland sp. z o.o. (ul. Puławska 558/560, 02-884 Warszawa), lub na jej zlecenie marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo, poprzez kontakt głosowy na podany przeze mnie numer telefonu, w tym przy użyciu automatycznych systemów wywołujących. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana (w tym przy użyciu danych kontaktowych wskazanych powyżej lub w wiadomości e-mail wysłanej na adres inspektora ochrony danych: globdpo@volvocars.com). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych w celach marketingowych znajdziesz w powyższej klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych lub na stronie polityka prywatności. Mniej ‹
Więcej › Wyrażam zgodę na prowadzenie przez Volvo Car Poland sp. z o.o. (ul. Puławska 558/560, 02-884 Warszawa) lub na jej zlecenie marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo, poprzez przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności za pomocą poczty elektronicznej, a także za pomocą wiadomości SMS, na podany przeze mnie adres e-mail lub numer telefonu komórkowego. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana (w tym przy użyciu danych kontaktowych wskazanych powyżej lub w wiadomości e-mail wysłanej na adres inspektora ochrony danych: globdpo@volvocars.com). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych w celach marketingowych znajdziesz w powyższej klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych lub na stronie polityka prywatności. Mniej ‹

* Dane konieczne do podania w celu umożliwienia kontaktu i przedstawienia oferty, przy czym spośród danych: numer telefonu i adres e-mail wystarczy podanie tylko jednej z tych danych wraz z zaznaczeniem odpowiedniej zgody poniżej (druga zgoda jest zgodą na kontakt telefoniczny, zaś trzecia zgoda jest zgodą na kontakt mailowy). Pierwsza z poniższych zgód jest konieczna do zaznaczenia w celu umożliwienia kontaktu i przedstawienia oferty, niezależnie od tego, czy podany zostanie numer telefonu czy adres e-mail.

Dealer VOLVO CAR WROCŁAW-BIELANY otrzymał twoją wiadomość

Wszystko poszło zgodnie z planem. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).